Juni Vince- Tredje gången gillt

2014



Poolen är helt underbar,  det är riktigt kul att skvätta på varandra. Själv får jag även lite egentid med Max, vilket ofta resulterar i ett djupt samtal.
Denna gången hurvida vi borde ha ett till barn. Jag älskar barn, och det vet jag att alla i denna familjen gör. Inte mins Nova, heh.
Så vi gav det helt enkelt ett försök. Vi har ju fotfarande tvillingbebisar hemma, som fyller år om en vecka! Tiden går ibland för snabbt.
Och det kommer bli en tillökning under detta tak. Personligen hoppas jag på en liten pojke, det skulle vara så kul. Men man vet aldrig.
Sedan var det bara att berätta för alla i familjen. Nova blev verkligen glad. 
Likaså Madison, men jag vet inte vad hon har i kikaren ärligt talat. Men det ser ut som om hon har något...
Max blev ganska paf om jag läser hans min rätt. Jag vet inte heller vad han förväntade sig, men han vill nog ha en pojke.
Glad blev han i alla fall, som tur var. Hade han inte blivit det hade han fått förklara sig riktigt bra. Så nu har jag en stor mage igen, härligt härligt.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?