Juni Vince- Vilken lysande idé

2014



Som den nyfinkna person Nova är kunde hon inte motstå det lysande trädet som står utanför vårat hus. Så hon tog isg en titt, och fatta vad orolig jag blev när jog kom hem från jobbet och ser att hennes säng är tom! Snacka om att jag tänker som en mamma...
Tydligen kom hon till någon annorlunda dunge med sjöar och träd lite här och där. Så hon passade på att fiska lite.
Sedan skickade hon ett sms till mig. Konstigt att det finns täckning på ett sådant ställe. Men i alla fall, hon är ju vuxen så jag behövde inte oroa mig.
Jag fick idén och inspiration av Simsing att göra detta inlägget. Cred till henne ;)
 



Kaka - Simsing

http://simsing.blogg.se

Åh, tackar så mycket för credsen! :D

Svar: Det var så lite så! ;) Tack för inspirationen :D
Katt-Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?