Jag är Juni Vince

2014



Hej, detta är jag. Juni Vince är mitt namn och jag är en nybliven 20-åringsom jobbar som kock på stadens resturang.
Jag är väldigt aktivav mig, och springer genom livet. Jag bor i en liten villa, men inte ensam. Med mig har jag min lillasyster som tröttnade på mamma och pappa och min bästa kompis från grundskolan.
Min lillasyrra Novaär kanska knäpp faktiskt. Helt plötsligt står hon och målar en tavla mitt i natten, eller får för sig att styrketräna med soffan som hantel. Men trots hennes galenskaper är hon ändå mig kär, och hjälper mig alltid med ekonomin eller så. Ett riktigt jäkla geni.
Och sedan, världens tjejtjusare nummer ett. Maximiliam Canders, eller som jag kallar honom, Max. Seriöst, hans föräldrar måste ha vrickat tungar ofta. Denna man är som han är, festar hela nätterna, hittar en tjej och kommer hem på morgonen. Jag fattar inte hur han orkar. Men han har faktiskt en annan personlighet under sitt flörtiga skal, han är ganska aktiv han också. Så, när han inte är bakis brukar han faktiskt vara med mig och jogga på morgonen. 

Nu skriver jag verkligen på ett helt annat sätt, vad tycker ni omdet? Jag kommer fortsätta skriva som vanligt om Hilton. Jag vill verkligen höra era synpunkter! För som ni märkar har jag velat fram och tillbaks jättelänge, och orkar inte det mer. 



Felicia

http://lilissim.blogspot.se

Det var intressant att du skrev i jag-form. Roligt att läsa en sims historia på det sättet!

Svar: Aw, tack då ska jag fortsätta! :D
Katt-Anna


CHAOS

http://chaossims.blogg.se

Det det var väldigt bra och lite kul med omväxling. Ser gärna mer utav Juni Vince! :-)

Svar: Åh, vad kul att du gillar det! :3
Katt-Anna


Vad roligt! Är det sims 4 du spelar? :)

Svar: japp, har äntligen installerat det igen xD
Katt-Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?