Önskat: Ricky Speph

2015



Egenskaper: Slabbig, Festprisse, Upprorisk, Fegis och vitruios
CC: Allt jag har använt är CC, allt! Så om ni laddar ner henne får ni med det på bilderna, dock har jag även använt sliders för ögon, näsa och mun. Och hennes ögonfransar är från S-Club.
Story: Ricky har alltid varit den snälla och duktiga tjejen. Hon har spelat musik och olika instrument ända sedan hon sattes på pianoskola vid fyra års ålder. Men när hon tog studenten var hon trött på att alltid vara duktig. Hon flyttade långt hemifrån, färgade håret lila och började sitt nya liv. Det musikaliska intresset har hon dock behållit och älskar fortfarande att spela musik.
Stil: Mycket vitt och pastell.
Önskad av: ToveSims
Tack till SpaceSims för att jag hittade så mycket CC i dina inlägg som jag har använt, tack!
Utomhiskläder / Finkläder / Sovkläder / Badkläder / Idrottskläder



Fredrika

http://spacesims.blogg.se

Varsågod! Söt sim ^^


starssim

jag har en fråga angående önske simmarna. gör du bara önske simmar åt till sims 3 eller kan man önska till sims 4 också?:)

Svar: Sims 4 går absolut att önska, däremot använder jag inte lika mycket CC då ;)
Katt-Anna


starssim

super fin&söt sim<3

Svar: Tack <3
Katt-Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?