Juni Vince- Krabater

2014



Trots den gigantiska magen kan jag inte låta bli att jogga. Magen är faktiskt större nu är vad den var när den rymdes Madison.
Denna gången fick jag gå hem från jobbet extra tidigt. Kollegorna blev mer panikslagna är vad Max blev då jag ropade "Mot BB" precis när jag hade kommit innanför dörren.
Det blev inte bara en krabat, utan två. Så barnkammaren är 100% full. Amelia och Harper heter dessa små änglar. 
Och det är uttröttande med bebisar och graviditeter. Så en del viktiga saker får skjutas upp, likaså träningen. Men inom kort planerar jag att mammamagen ska vara borta. inga mer graviditeter planerade på ett tag. Men jag har inte tröttnat på att ha bebisar i huset. Inte nova heller...



Felicia

http://lilissim.blogspot.se/

WOW! Två jag har aldrig fått två i sims 4 än och är nog ganska glad för det







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?