Sims 4 CAS- Simself

2014



Nemen hejsan! Som ni kanske vet eller som ni kanske inte vet så har EA "valt ut" mig att testa Sims 4 CAS. I mejlet skriver dem "pga din breda kunskap och erfarenhet av The Sims 3" fast jag tolkar det som "tack för att du har lagt så mycket tid och pengar på The Sims 3". Så here we go! Jag har kunnat ladda ner detta programet i kanske 3-4 veckor men jag och min dator hade olika åsikter om det.
Men nu har jag iallafall klickat och dragit hit och dit, på de mest intima ställerna (rumpa, bröst) till de mest ointima ställerna. Typ axlarna.
Enligt mig är det kul, för du kan verkligen skapa vad du vill. Och idén att dra från olika ställen är också suverän, likaså layouten och tydligheten. För man måste ju veta vad man drar i... Men det finns lite sämre saker också, jag tycker inte riktigt om det orealistiska utséendet på simmarna, men det är helt klart snyggt men känns bara inte så "simmigt". Jag kommer skriva mer om detta, skapa fler simmar m.m.
 
Något ni vill veta?








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?