Jag fegade inte ur

2014



Från första början, ända sedan jag kom på tanken att bygga min egna dator ville jag göra LP's. Och äntligen tog jag mig faktiskt modet att göra det. Jag är verkligen inte perfekt från början, är tyst ibland etc. Men det är sådana småsaker som lätt går att fixa, det jag har fruktat mest är näthatet. Själv har jag blivit utsatt för det, vilket inte är kul men aldrig via Youtube eller bloggen. Men nu är videon här, och jag hoppas att jag slipper allt hat som sprids. 



Fredrika

http://spacesims.blogg.se

Vad kul med en LP på svenska! Tycker ändå du gjorde ett bra jobb med videon! :)

Svar: Aww, tack <3
Katt-Anna


poppis

jag tycker verkligen om din blogg och din youtube. jag tittar in varje dag. men jag kan inte kommentera på youtube så jag skriver här i stället:). jag undrar var du har fått Taylors nya hår i från? det var väldigt snyggt!:)

Svar: Här: http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-hair-hairstyles-female/title/jsboutique-hair-%231/id/1257071/ Tack så mycket :)
Katt-Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?