Vad vill ni se?

2014



Detta gäller alltså inte bloggen, utan Youtube. Jag håller på att fixa en hemsida, men jag tycker fortfarande detta är mest praktiskt för att höra era åsikter just nu. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska börja med på youtube. Hade tänkt någon Sims-utmaning och kanske inte bara en vanlig Let's play då jag redan har testat TS4 väldigt mycket nu. Förövrigt kommer det att komma upp Minecraft från min egna server, men vet inte när. Måste fixa så att jag kan få in Skype-ljudet. Även animeringar kommer upp om ganska lång tid, det är så svårt och tidskrävande. But the main question: Vad vill ni se angående Sims? Jag spelar helst TS4 för jag har inte så stor lust med TS3... gör mest simmar där. Någon utmaning får det gärna vara, och FluffuAnna Gaming heter jag på youtube. Glad Lucia!



Tindra

http://nattstad.se/Tindra.K

Hej! Jag tycker det skulle vara kul om du gjorde 100 baby challenge! :)

Svar: Tack! Menar du i TS3 eller TS4? :)
Katt-Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?