Double PGC

2014



Hejhejhej! NU är jag hemma från min semester, wop. Och jag och en kompis har kommit på en egen liten utmaning, Double PGC! Det går ut på att man är två stycken so spelar på olika familjer, men samtidigt! Och den som först kommer till generation 10 vinner! Priset är inte påkommet ännu.

Och detta är Luna Brown, en hyfsat ensam person som absolut inte vet vad hon ska ta vägen, men det vet jag. Jag har lite planer för henne, gift henne rik, hon blir författare och hemmafru... 
Nu kommer jag skriva lite annorlunda och istället skriva från mina planer och hur jag gjort.
Första steget var som sagt att gifta henne rik, så jag började kolla på onlinedejter, men fann inget intressant, så jag tog henne till lyxområdet i Isla Paradiso.
I första huset var det en familj, och där tappade jag hoppet direkt så det var bara att gå vidare.
I nästa hus var det något mer intressant, en ungkarl som dessutom är rik. Och i denna utmaningen måste man vara snabb som attan för Amanda vet hur man spelar med familjer, något jag suger på!
Och sedan vart det giftemål och våran lilla spelrunda är över. Jag vet inte riktigt om jag vill skriva om detta, det är nog roligare för er att läsa om en vanlig PGC som jag ska skapa efter detta inlägget. Så ni kommer nog bara få lite korta inlägg då och då med ställningen mellan mig och Amanda. Jag ska dessutom tjata på henne om att skaffa en simsblogg. KRÄM!



SKRIV DIN KOMMENTAR


(Dumma grej, låt mig skriva innan du skickar!!)
Hahahaha.....jag är bäst. Btw så var Elin min arvinge så nu leder du inte lika mycket längre. Anna, du kommer inte lyckas få mig att skapa en simsblogg, jag kommer inte orka blogga på den. Min vanliga räcker gott och väl!!

Svar: Den lilla **** hehe
Katt-Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?