Juni Vince- Åh så gulligt!

2014



Idag tog Max med mig ut på en liten dejt. Nova hade lovat att sitta barnvakt åt Madison som insisterade. Hon tar verkligen sin storasysterroll på fullaste allvar, så vi kom överens om att båda två skulle vakta tvillignarna.
Men när Max helt plötsligt går ner på knä framför mig när vi har kommit fram till ån är jag nära på att tappa hakan. Han sträcker fram en blå ring åt mig och väntar sedan på ett svar till sin fråga. Frågan har ni säkert redan listat ut.
Och svaret också, jag ska gifta mig! Min fina Max, tydligen visste redan Nova detta. Hon hade legat bakom Max och puffat på honom tills att han tog sig i kragen. Min lilla syster, va fin hon är.
Bröllopets datum är redan bestämt och det kommer ske inom kort. Det ska bara väljas en brudklänning och lite annat, som en tårta. Men den bakas av mig, och ingen annan! Hihi.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?