Juni Vince- En av mina stora dagar

2014



Den stora dagen är kommen! Det är inte min störtsta dag som många säger, för jag har haft mins två stycken hittlis. När jag födde Madison och tvillingarna.
Nova var ovanligt fokuserad under hela cermonin. Om jag inte såg helt fel fällde hon också en tår.
Alla från familjen hade även ljusblått som tema. Mitt smink, Novas klänning och smink, mina smycken, Max örhängen och Madisons halsband. Tvillingrna är med barnvackt de kommande två dagarna.
Så, nu är jag officiellt gift med min Maximiliam. Allt var så vackert, ljust och underbart. Jag ångarar ite en ända minut.
Kolla så vacker hon är, jag dööör!!
Och tårtan stod jag själv för, som jag sa. Det blev en blå tårta, för att följa temat. Varje bröllopstårta måste väl inte vara vit?
Och Nova verkade ha det riktigttrevligt. Hoppas hon träffade någon ny...lite mer intressant...
Och tårtan blev riktigt samskig, som jag hade förutspått. Allt blev så lyckat, men varken jag eller Max har lust att åka på bröllopsresa. Vi har det så bra hemma.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?