Juni Vince- Min dotter Madison

2014



Jag vaknade ganska hastigt mitt i natten av kraftig smärta. Jag fick smått panik eftersom varken Nova eller Max var hemma. Förbannade nattskift.
Men jag klarade mig hyfsat bra på egen hand och födde en liten dotter hemma. Närsta gång föredrar jag att föda på sjukhuset, med någon i närheten. Som förstaföderska hade jag panik.
Denna glada lilla tjej har fått namnet Madison. Vi varken ville eller visste könet på barnet, men vi hade ett alternativ för vadera kön. Om hon hade varit en pojke hade hon hetat Melker eller som Nova föreslog; Ninja.
Både Max och Nova är stolta, och Nova kan verkligen inte släppa taget. Hon är verkligen familjeinriktad, något man int tror om henne fid första taget. Och Max, ja hans personliget eller hans flörtiga skal är nu bara riktat mot mig, så skorna med stålhätts står på hyllan.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?