Juni Vince- Tonåringar är vi alla

2014



Varje morgon är verkligen den samma. Jag går upp tidigt trots att jag kommer hem vi ett. Jag lagar frukort till hela gänget innan de åker till skola respektive jobb. 
Om det ibland blir någon timme över sitter vi och kollar på TV, annars går jag och lägger mig direkt och sedan åker jag till jobbet.
Jag hinner alltid träffa Nova innan jag åker till jobbet. För det mesta är hon hungrig när hon kommer hem, och då står ett litet mellanmål på bordet. annars brukar vi prata, och jag vet inte vad hon har varit med om i skolan. Men att ta upp myspys som första ämnet när man kommer hem kan kanske vara ett tecken på att hon har träffat någon.
Och Max, vad sjutton håller han på med? Varje liten tid han har över gymmar han, eller gör konstanta armhävningar. Han har inte varit på fest på en vecka! Kanske är för att ahns ex är gravid eller något.
Nova är i alla fall inte hur övelycklig som helst över att se Max göra armhävningar framför TVn. Som ni ser är huset även renoverat, ganska regält. Vi behövde mer utrymme och skulle ändå göra om vattenledningarna
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?