TS4: Get to work

2015



 Ja, jag köpte det. Jag har testat det en aningens men jag är lite osäker på om det var värt pengana... Hursomhelst ska jag starta en serie, så vad vill Ni se för yrken/upplägg? I detta fallet är jag helt beroende av era åsikter, och jag tänkte mig max tre simmar. Era åsikter avgör detta. Kram! (Jag hade lust att skirva i titeln "Get to the fucking work... eheh)



Jag har själv inte köpt det än och är intresserad av hur man driver en egen butik, men läraryrket låter också väldigt intressant då man får olika patienter :) //Emilija


Felicia

http://lilissim.blogspot.se

Också köpt det men har inte spelat det. Avskyr att skapa fler familjer och min nuvarande familj passar inte in där än :/

Svar: haha, samma här :')
Katt-Anna


simsstar

Jag har köpt det och testat! Tycker än så länge att det är ganska kul. Jag har testat läkare,skapa eget företag och lite på hur det är att driva en foto studio och även testat polis karriären lite. Men det finns mycket mer att upptäcka. Karm och glad påsk:)

Svar: kram på dig med och glad påsk i efterskott! :)
Katt-Anna


Em

Forskare och eget företag. :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?