Spola till 11.00

2015



Helt sjukt jue! Ibland har mänskligheten lite väl mycket otur dock. Men ja, vad ska jag gör nu då? Nog för att jag själv är bra på att få serier att bara dö ut, typ men asså detta. Det är inte mitt fel i alla fall..



simsstar

Haha gud! oroligt att hon dog av en godisautomat. Synd dock.
Men min fråga var om min dator.... Den klarar inte ens av att ha kvalitén på MEDEL! Det bara blir svart på skärmen. går det att fixa eller e det bara att leva med? Jag spelar på mac. Vad spelar alla andra på för dator? Funderar på att någon gång kanske sätta ihop en egen dator. Eller i alla fall köpa en riktigt bra typ speldator. Har du något förslag på något sådant? Vad spelar du själv på för dator?

Många frågor i know:)

Svar: Jag har svarat på det i ett inlägg, hoppas det var okej :))
Katt-Anna







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?